måndag 2 maj 2011

Almunge Länna

C-dag idag igen. Det var nog hmm, 4e gången jag körde den här rundan, Almunge-Länna. En runda med många mottagare och ganska stor postmängd förlagd både i "tätort" och riktigt lantliga vägar.

Var helt förlamat trött eftersom jag bara sovit 2,5 timmar natten till måndag. Något måste flippat över i hjärnan, kunde inte somna utan låg bara och vred mig. Fick bli TV-tittande för att inte förlora förståndet.

Jag orkade inte jobba över, även om jag "borde". Det är lite standard på kontoret, man ska jobba tills man är klar. Jag orkade dock inte, inte idag. Så det blev 50 minuters delning kvar som jag fick åka in med.

Jag är oavsett stolt att jag faktiskt orkade med hela dagen. Jag skulle faktiskt hunnit också om jag fått åka ut direkt istället för att hjälpa till med andra områden på kontoret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar